اخبار حوزه فلزاتاخبار

معرفی 10 شرکت برتر به عنوان قهرمانان پایداری فولاد در سال 2023

این عنوان هر ساله توسط انجمن جهانی فولاد برای شرکت‌های برتر تعیین می‌شود.

انجمن جهانی فولاد (worldsteel) 10 شرکت را به عنوان قهرمانان پایداری فولاد برای فعالیت‌هایشان در سال 2022 معرفی کرد. اکنون در ششمین سال خود، برنامه قهرمانان پایداری فولاد از آن دسته از اعضای جهانی فولاد که به وضوح تعهد و اقدام خود را برای توسعه پایدار نشان می‌دهند، ستایش می‌کند.

لیست این ده شرکت برتر عبارتند از:

  1. شرکت ArcelorMittal
  2. شرکت HBIS Group Co
  3. شرکت HYUNDAI Steel
  4. شرکت JFE Steel Corporation
  5. شرکت JSW Steel Limited
  6. شرکت Nippon Steel Corporation
  7. هلدینگ POSCO
  8. شرکت Tata Steel
  9. شرکت Tenaris
  10. شرکت Ternium

تاتا استیل و تناریس که امسال برای ششمین سال متوالی به رسمیت شناخته شدند، از زمان راه‌اندازی این برنامه در سال 2018، هر سال در لیست قرار گرفته‌اند. HBIS Group در چین و شرکت فولاد HYUNDAI در کره جنوبی برای اولین بار در سال جاری در این لیست قرار گرفتند. در سال اول این برنامه، worldsteel تنها شش عضو را در این زمینه معرفی کرد، بنابراین ما خوشحالیم که شاهد افزایش مداوم تعداد اعضای واجد شرایط به عنوان قهرمانان پایداری فولاد، هستیم.

همه اعضا باید کارهای زیر را انجام دهند تا به عنوان قهرمانان پایداری شناخته شوند:

  • منشور پایداری انجمن جهانی فولاد را امضا کنند. این منشور شامل 20 معیار در زمینه های محیط زیست، اجتماعی، حکومت داری و اقتصاد دارد.
  • داده‌های موجودی چرخه عمر (LCI) را به برنامه جمع‌آوری داده‌های worldsteel ارائه دهد. داده های LCI باید بیش از 60 درصد از تولید فولاد خام این شرکت را پوشش دهد و باید کمتر از 5 سال قدمت داشته باشد.
  • در فهرست نهایی یکی از 6 دسته جوایز worldsteel Steelie قرار بگیرد یا در برنامه شناسایی ایمنی و سلامت worldsteel شناخته شوید. دسته بندی های Steelie عبارتند از: برتری در تولید فولاد کم کربن، نوآوری سال، برتری در پایداری، برتری در ارزیابی چرخه زندگی، برتری در آموزش، و تعالی در برنامه های ارتباطات.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا