اخبار حوزه انرژیاخبار

استفاده از فولاد کم کربن و کاهش میزان کربن تجهیزات تهویه مطبوع

صنعت فولاد امروزه تقریباً 8 درصد از انتشار کربن جهانی را تشکیل می‌دهد.

کمپانی Trane Technologies از طریق قراردادهای خرید فولاد کم کربن با Nucor Corporation و U.S. Steel تاثیر کربن تهویه مطبوع را در خانه ها و ساختمان ها کاهش می دهد. این فولاد در عملیات تولیدی ایالات متحده، برای ساخت پمپ های حرارتی و تهویه مطبوع با راندمان بالا برای خانه ها و سیستم های مدیریت حرارتی برای ساختمان های تجاری مانند مدارس و مراکز داده استفاده می شود.

Trane Technologies به عنوان یک مبتکر جهانی در زمینه آب و هوا، امروز اعلام کرد که با خرید فولاد کم کربن، تأثیر کربن را در راه حل های پیشرو در صنعت و تهویه مطبوع پایدار خود، کاهش خواهد داد. دیو رگنری، رئیس و مدیر عامل شرکت Trane Technologies گفت: «پایداری در مرکز استراتژی ما قرار دارد و ما مشتاقیم که یک گام دیگر رو به جلو در سفر خود به سمت راه‌حل‌های HVAC با کربن صفر برداریم. شراکت ما با Nucor Corporation و U.S. Steel محصولات ما را پایدارتر خواهد کرد زیرا ما به کربن زدایی خود ادامه می دهیم – از مواد خامی که استفاده می کنیم، عملیات خودمان، تا تاثیر چرخه عمر محصولات و خدمات ما در سراسر جهان. ما مفتخریم که بازار را به سمت آینده کربن صفر هدایت می کنیم.»

فولاد کم کربن که نشان دهنده 20 درصد از خرید سالانه فولاد Trane Technologies است، تقریباً 80 درصد کربن کمتری نسبت به فولاد کوره بلند سنتی دارد. با این خرید، این شرکت انتظار دارد سالانه نزدیک به 16000 متریک تن کربن را با کاهش 120000 متریک تنی تا سال 2030 کاهش دهد – معادل آلاینده های تولید شده از برق رسانی به بیش از 15000 خانه برای یک سال. صنعت فولاد امروزه تقریباً 8 درصد از انتشار کربن جهانی را تشکیل می دهد.

لئون توپالیان، رئیس و مدیرعامل Nucor گفت: «ما از فرصتی که برای همکاری با Trane Technologies به‌عنوان تامین‌کننده اصلی فولاد کم‌کربن آن‌ها، که انتشار کربن در سراسر زنجیره تأمین آن‌ها را کاهش می‌دهد، سپاسگزاریم». “برند Econiq™ ما به کاربران نهایی فولاد کمک می کند تا اهداف رشد و پایداری خود را برآورده کنند، و ما مفتخریم که این یک بخش کلیدی از چشم انداز Trane Technologies برای آینده ای با انتشار کربن صفر خواهد بود.”

دیوید بی. بریت، رئیس و مدیر عامل شرکت فولاد ایالات متحده، گفت: “ما از اینکه با ایجاد راه حل هایی که برای همه بهترین هستند به مشتریان خود کمک کنیم به سمت آینده ای خوب حرکت کنند، بسیار هیجان زده هستیم.

Trane Technologies همچنین یکی از اعضای موسس ائتلاف First Movers است. از طریق اقدامات و مشارکت های جسورانه و پیشرو در صنعت، Trane Technologies تعهدات پایداری 2030 خود، از جمله چالش گیگاتون، و تعهد خود را برای صفر شدن کربن تا سال 2050، با اهداف کاهش انتشار توسط ابتکار اهداف مبتنی بر علم (SBTi) پیش می برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا