تحلیل بازار

پروفیل آهن شادآباد

بازار آهن شادآباد به عنوان بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین بازار آهن آلات در ایران شناخته می‌شود و وقتی که صحبت از بازار آهن می‌شود، منظور همین بازار شادآباد است. در این بازار انواع مغازه و کارگاه‌های بزرگ و کوچک در حوزه‌های آهن آلات، انواع پروفیل، شیرآلات و اتصالات آن، انواع مصالح ساختمانی و دستگاه‌های صنعتی وجود دارد. نام قدیم این بازار، شاه آباد بود و ساکنین آن عموماً از طبقه کارگر بودند، اما به مرور زمان اسم این محل نیز به شادآباد تغییر پیدا کرد. البته سابقه حضور بازار آهن در این منطقه، خیلی قدیمی نیست و چند سالی است که بورس آهن آلات به این بخش منتقل شده است. تا دهه هفتاد خیابان‌های مولوی و خیام، میزبان این صنعت بودند که به دلیل مشکلات ترافیکی، شهرداری تصمیم به جابه‌جایی آن گرفت.

آدرس بازار شادآباد که در منطقه 18 و جنوب غرب تهران قرار گرفته است و به راحتی می‌توان از طریق مترو به آن دسترسی پیدا کرد.

قیمت پروفیل در بازار شادآباد

پروفیل شادآباد یکی از محصولات پرفروش این بازار است که مشتریان زیادی در طول روز برای خرید آن به شادآباد آمده و برای گرفتن بهترین قیمت، خیابان‌های آن را بالا و پایین می‌کنند. احتمالاً تنوع قیمتی زیادی در بین قیمت‌های اعلامی پروفیل در شادآباد خواهید دید که این موضوع همان‌طور که گفته شد به دلیل تعدد تولیدکنندگان پروفیل و کیفیت محصولات هر کدام است.

یکی از محصولات پرطرفداری که بسیاری برای خرید آن به بازارهای مقاطع فولادی سر می‌زنند، پروفیل آهن است. پروفیل آهن شادآباد از جذابیت بسیار زیادی برای بسیاری از بازدیدکنندگان برخوردار است و برای همین فروشندگان زیادی برای آن صف کشیده‌اند. اما یافتن بهترین فروشنده که بتواند بهترین کیفیت و قیمت را به شما عرضه نماید، کار راحتی نیست و نیاز به اندکی تجربه و شناخت کامل این بازار دارد.

قیمت پروفیل آهن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا